Dziś odbyło się spotkanie, na którym powołano zespół do realizacji naszego projektu „The Magic of Books”.
Koordynatorem została Dominika Giezek. Poza nią pracują w zespole: Sylwia Leśniacka, Krystyna Sajdak, Justyna Stasik, Magdalena Sulkowska oraz Marzena Macherzyńska. W pracach nad projektem będą brali udział uczniowie, nauczyciele i rodzice.
Ponadto stworzyliśmy harmonogram działań na najbliższy okres, omówiliśmy zasady pracy nad realizacją projektu. Działania zaplanowane do realizacji w pierwszym semestrze roku szkolnego 2010/2011:
Koordynatorem została Dominika Giezek. Poza nią pracują w zespole: Sylwia Leśniacka, Krystyna Sajdak, Justyna Stasik, Magdalena Sulkowska oraz Marzena Macherzyńska. W pracach nad projektem będą brali udział uczniowie, nauczyciele i rodzice.
Ponadto stworzyliśmy harmonogram działań na najbliższy okres, omówiliśmy zasady pracy nad realizacją projektu. Działania zaplanowane do realizacji w pierwszym semestrze roku szkolnego 2010/2011:
- wybór uczniów, którzy będą uczestniczyli w pierwszej fazie projektu - 7 uczniów z klas młodszych i 8 starszych uczniów oraz grupa uczniów biorąca udział w warsztatach fotograficznych; przedstawienie im założeń i celów projektu oraz zadań do wykonania (wrzesień),
- stworzenie szkolnej strony internetowej projektu (wrzesień),
- pozyskanie materiałów o Bydgoszczy z biura promocji miasta (wrzesień, październik),
- zorganizowanie konkursów na: prezentację multimedialną o szkole (wrzesień), maskotkę projektu (październik), okładkę do ulubionej książki (październik), zakładkę do książki (grudzień),
- zorganizowanie warsztatów fotograficznych, w celu uzyskania zdjęć do prezentacji o Bydgoszczy (wrzesień),
- wykonanie prezentacji multimedialnej o Szkole Podstawowej nr 63 oraz Bydgoszczy (na podstawie prezentacji uczniowskich oraz z wykorzystaniem zrobionych przez nich zdjęć),
- opracowanie książki Andrzeja Maleszki „Magiczne drzewo” w celu zaprezentowania jej w czasie spotkania z partnerami w listopadzie br. (przeczytanie książki pod kątem znalezienia 10 słów – kluczy, obejrzenie filmu „Magiczne drzewo”, zorganizowanie spotkań w celu omówienia treści książki i filmu, napisanie na podstawie 10 słów – kluczy streszczenia książki w języku angielskim, przesłanie 10 słów – kluczy partnerom, w celu napisania przez nich streszczenia (wszystkie opracowania zostaną odczytane i porównane na spotkaniu w listopadzie), wykonanie plakatów dotyczących książki „Magiczne drzewo”, z podpisami w języku angielskim, plakaty zostaną umieszczone w antyramach w różnych miejscach w szkole, przygotowanie dotyczącego książki przedstawienia w języku angielskim, wykonanie „Magicznego krzesła” (4szt.) – praca techniczna, będąca później fragmentem dekoracji do przedstawienia; wrzesień – listopad),
- opracowanie wybranej przez uczniów książki i umieszczenie rezultatów na stronie projektu (grudzień-luty),
- ewaluacja projektu po pierwszym roku projektu (grudzień).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz