poniedziałek, 18 października 2010

Uwaga konkurs „MOJE MIASTO, MOJE OSIEDLE, MOJA SZKOŁA”

Jeśli lubisz fotografować!
Jeśli lubisz grafikę komputerową!
Jeśli lubisz opracowywać prezentacje multimedialne!

Weź udział w konkursie: „MOJE MIASTO,  MOJE OSIEDLE,  MOJA SZKOŁA”

Cele konkursu: wyłonienie pracy, która stanie się oficjalną prezentacją realizowanego w naszej szkole projektu Comenius „The Magic of Books”, który zakłada wymianę informacji między krajami współpracującymi (Hiszpania, Finlandia, Polska) na temat ciekawych książek i ich autorów.

Warunki konkursu:
- opracowanie prezentacji multimedialnej ukazującej jeden z wybranych tematów:       
Szkołę Podstawową nr 63
osiedle Szwederowo
miasto Bydgoszcz,

- prezentacja powinna zawierać około 15 – 20 slajdów, może być wzbogacona efektami i podkładem muzycznym,
- w prezentacji można wykorzystać tylko własnoręcznie wykonane fotografie,
- prace na podpisanych płytach CD należy przynosić do biblioteki szkolnej do 29 X 2010 r.

Zapraszamy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz